Obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky pre internetový obchod www.zabavmedeti.sk 1. Úvodné ustanovenia 1.1 Tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len "VOP") upravujú právne vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim pri kúpe tovaru prostredníctvom internetového obchodu www.zabavmedeti.sk.

1.2 Kupujúcim je fyzická alebo právnická osoba, ktorá uzavrie s predávajúcim kúpnu zmluvu. Spotrebiteľom je fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti.

2. Informácie o predávajúcom 

Obchodné meno / meno a priezvisko: Veronika Vančová - Zabavmedeti Sídlo: Dubodiel 181, 913 23 Dubodiel, Slovenská republika IČO: 56247737 DIČ: 1121391942

Nie som platca DPH Zapísaný v: Živnostenský register / zapísané v Obchodnom registri vedenom Okresným súdom v Trenčíne, oddiel OU-TN-OZP1-2024/021995-2, vložka č. 350-51070, právnymi predpismi označovaná ako predávajúci; Kontaktné údaje: e-mail: info.zabavmedeti@gmail.com telefón: 0903 885 709. 

Cena tovaru a platobné podmienky

3.1 Všetky ceny tovaru sú konečné, predávajúci nie je platca DPH. Cena tovaru nezahŕňa náklady na dopravu.

3.2 Kupujúci si môže zvoliť spôsob platby: platba vopred bankovým prevodom, dobierka, hotovosť pri osobnom odbere (ak je dohodnutý).

3.3 Predávajúci si vyhradzuje právo na opravu zjavne nesprávne uvedenej ceny.

4. Dodanie tovaru

4.1 Predávajúci zabezpečuje doručenie prostredníctvom kuriérskej spoločnosti, Slovenskej pošty alebo osobným odberom podľa dohody.

4.2 Cena dopravy je uvedená v objednávkovom procese.

4.3 Dodacia lehota je zvyčajne 2 – 7 pracovných dní od potvrdenia objednávky, pokiaľ nie je uvedené inak.

5. Objednávka a uzavretie zmluvy

5.1 Kúpna zmluva vzniká potvrdením objednávky predávajúcim.

5.2 Objednávka je záväzná okamihom jej odoslania kupujúcim.

6. Právo spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy

6.1 Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu do 14 dní od prevzatia tovaru.

6.2 Spotrebiteľ je povinný vrátiť tovar nepoškodený a kompletný.

6.3 Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ.

6.4 Predávajúci je povinný vrátiť spotrebiteľovi zaplatenú kúpnu cenu do 14 dní od doručenia odstúpenia od zmluvy. 6.5 Na uplatnenie práva na odstúpenie môže spotrebiteľ použiť vzorový formulár, ktorý je prílohou týchto VOP.

7. Reklamačný poriadok a záruka

7.1 Záručná doba je 24 mesiacov pre spotrebiteľa.

7.2 Reklamáciu je možné uplatniť písomne alebo elektronicky na kontaktných údajoch predávajúceho.

7.3 Reklamácia bude vybavená najneskôr do 30 dní od jej uplatnenia.

7.4 O priebehu a výsledku reklamácie bude kupujúci informovaný elektronicky alebo telefonicky.

8. Ochrana osobných údajov a cookies

8.1 Predávajúci spracúva osobné údaje kupujúceho v súlade s platnou legislatívou Slovenskej republiky a GDPR.

8.2 Účelom spracovania osobných údajov je vybavenie objednávky, vystavenie daňových dokladov, doručenie tovaru a riešenie reklamácií.

8.3 Spracovateľmi osobných údajov sú zmluvní partneri predávajúceho (napr. dopravné spoločnosti, účtovník, poskytovateľ hostingu).

8.4 Kupujúci má právo na prístup k svojim osobným údajom, ich opravu, vymazanie, obmedzenie spracovania a prenosnosť údajov, ako aj právo podať sťažnosť na Úrad na ochranu osobných údajov.

8.5 Webová stránka využíva súbory cookies pre správne fungovanie a marketingové účely. Kupujúci môže cookies odmietnuť vo svojom prehliadači.

9. Alternatívne riešenie sporov

9.1 Kupujúci – spotrebiteľ má právo obrátiť sa so sťažnosťou priamo na predávajúceho prostredníctvom e-mailu.

9.2 Ak nie je spokojný so spôsobom vybavenia reklamácie, má právo obrátiť sa na Slovenskú obchodnú inšpekciu (www.soi.sk) alebo použiť platformu riešenia sporov online na adrese ec.europa.eu/consumers/odr.

10. Záverečné ustanovenia

10.1 Predávajúci si vyhradzuje právo meniť a dopĺňať tieto VOP.

10.2 Rozhodujúcim právom je právo Slovenskej republiky.

10.3 Ak sa niektoré ustanovenie týchto VOP stane neplatným alebo neúčinným, platnosť ostatných ustanovení tým nie je dotknutá.

10.4 Tieto VOP sú platné a účinné od 1.9.2025.


PRÍLOHA Č. 1 - FORMULÁR PRE REKLAMÁCIU

Adresát: [BUDE DOPLNENÉ].

Uplatnenie reklamácie

Titul, meno a priezvisko:

Adresa bydliska:

E-mailová adresa:

Číslo objednávky a faktúry:

Dátum objednania:

Dátum prevzatia tovaru:

Tovar, ktorý je reklamovaný (názov a kód):

Popis a rozsah vád tovaru:

Ako zákazník predávajúceho požadujem, aby moja reklamácia bola vybavená nasledovným spôsobom:

Prajem si vrátiť peniaze na bankový účet (IBAN)/iným spôsobom

Prílohy:

Dátum:

Podpis:


PRÍLOHA Č. 2 - FORMULÁR PRR ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

Adresát: [BUDE DOPLNENÉ].

Týmto vyhlasujem, že v súlade so zákonom č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku") odstupujem od Zmluvy:

Titul, meno a priezvisko:

Adresa:

E-mailová adresa:

Číslo objednávky a faktúry:

Dátum objednania:

Dátum prevzatia tovaru:

Tovar, ktorý vraciam (názov a kód):

Dôvod vrátenia tovaru:

Spôsob pre vrátenie prijatých finančných prostriedkov:

Prajem si vrátiť peniaze na bankový účet (IBAN)/iným spôsobom

Upozornenie pre spotrebiteľa: Predávajúci je podľa § 10 ods. 4 Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku oprávnený požadovať od spotrebiteľa preplatenie zníženia hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastnosti a funkčnosti tovaru.

Dátum:

Podpis: